Saturday 21 May 2011

♥ 520 ♥

♥ 520 ♥
It may not a special day to others~
It may just a normal day~
But for me,it does not seem to be normal and usual day~
On 20th of Nov,we've been together~

Time flies~
We've been together for 6 months~
From sad to happy,from angry to laughter~



In this period,u're the one who always acc me~
When i'm sad,
u will try ur best to make me feel happy~
When i'm angry,u'll be the one who tolerate v me~
When i'm happy,u'll be the one who share the happiness v me~



有你在身边的日子虽简单
但是幸福尽在不言中
虽然我们常吵吵闹闹的
但是你告诉我说
1.吵架永不提"分手"这两个字
2.今天的不开心不许带到隔天
这让我明白你的苦心
我也答应你无论如何吵架从不提"分手"


那一天的下午,我们吵架了
你还记得吗..?
可是呢,一点都不苦
还很甜呢
你说 :"知道什么才是最辛苦的吗..?是我不能见到..."
还有很多很多

让我意外的是,
你所说的每一句话都超出我想象
真真的没想到
原来我在你心中也占有一席
^-^v


我们在一起半年了
但是呢
我们可还有更长远的未来
等着我们呢
我们还要有mason,mavin和maden哦
女人最大的骄傲不是她的长相有多出众,
而是她的男人有多疼她
所以呢
我很骄傲
因为我有这么一个你来疼我


At last
Here is a word for you
I LOVE YOU
i mean it


i always do
thanks for everthing


Oppa, Pal Bo Sarang Hae~!


‎1. How we met :
---> Our same training hotel and department - Rasa Sayang SMC :)
2. My first impression of you : 
---> A cool guy with a playboy look..dislike nia xD

3. What I like about you : 
---> The caring and the ♥ u ever gave me..of coz the changest that u made n try hard to maintain our relationship ;D :*

4. Favourite memory of you : 
--->Everything that we've go through..from sour to sweet;from bitter to spicy..♥ It will accumulate  more... ;)





人生中
相遇最美
当一颗心与另一颗心
相遇相吸
便是最珍贵的一份情缘
而,过后
变有了思恋
美丽的心情
柳絮飞扬的季节
好想告诉你,
你,是我生命中最美丽的相遇
YJJ  
You 're the one and it will always only be the one
^-^V
♥ Ms.Gwen ♥

No comments:

Post a Comment